عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

در این مطلب از وبسایت دانلود عکس جدید از آلبوم عکس مطلبی در زمینه ی  عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی مطرح شده است , همینطور برای مشاهده مقاله ها بیشتر در بیوگرافی بازیگران از وب سایت دانلود عکس بازیگران مقاله ها بیشتری را مشاهده فرمائید .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

سحر دولتشاهی هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر متولد ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران میباشد و ۳۸ سال سن دارااستو اصالتا تهرانی است .
تحصیلات :

او دارنده مدارک مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و مدرک کارشناسی مترجمی زبان فرانسه هست .
شروع کار سینمایی و بازیگری سحر دولتشاهی در سال ۱۳۸۴ بود که در آن سال او در فیلم چهارشنبه سوری ساخته اصغر فرهادی ایفای نقش  نمود .
وی با حضور در سریال مسافران که در سال ۸۸ که به کارگردانی رامبد جوان پخش شوید توانست به خوبی شناخته شود . 

ازدواج و همسرش و طلاق 

سحر دولتشاهی در اسفندماه سال ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد . این زوج از طریق دوستان عزیز مشترک شان در نمایش زنده با هم آشنا شده بودند . ازدواج این زوج در سال ۱۳۹۳ در بی سروصدا خبری به طلاق کشیده شد طوری که هیچ یک از دو طرف از دلیل جدایی شان صحبتی نکردند .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

ولی دولتشاهی معتقد بود کسی نباید وارد حریم خصوص شان شود . اما وی همسر دوم رامبد جوان بود و جوان پیش از ازدواج ش با او یک زندگی ناموفق داشته بود . وی بعد از طلاق از او با نگار جواهریان که از بازیگران زن سینما است ازدواج کرد.
مامان او نائیب مدیریت فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در کشور ایران و خارج از کشور فعال است . 

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

گفتگو و مصاحبه 

برخلاف خیلی ها , سحر دولتشاهی به طور کامل آرام و پیوسته کارش را با اولین و احتمالا مهمترین مدوم بازیگری یعنی تئاتر شروع کرد . پس اعلام کرد وگفت و گو را هم با رجوع به به عبارتیاولِ کارتان آغاز میکنید . حضور در میدان تئاتر چه طور صورت داد؟ 
نخستین , این را بیان کنم که فن تحصیلی ام مترجمی فرانسه و ادبیات نمایشی است , دانشکده ما این چنین بود که از به عبارتی نخست گرایشی را که می خواستیم , گزینش می کردیم . استادها فراوان نیکی درین فن داشتم , خودم و آنان آرزو متعددی داشتیم که اینجانب روزی در بخش نوشتن, این فن را ادامه دهم , اما به عبارتی سالها بازیگری را با تئاترهای دانشجویی آغاز کردم .
اوّلین فعالیت ماهر ام در تئاتر نیز کاری بود به اسم «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی آیت نجفی که در به عبارتی دوران دانشجویی فعالیت کردم , عضویت در آن تیم برایم خیلی دیدنی بود . ما فعالیت کارگاهی می کردیم , ساعتها و روزهایی طولانی تمرین کردیم که نتیجه تلاشمان روی صحنه بردن متنی بود که تنها سه شب مجال اجرایش را پیدا کردیم . آنگاه بود که با مجموعه تئاتر «پرچین» و آقای امجد فعالیت کردم و دو کار روی صحنه بردیم که در آنان دستیاری نیز میکردم .بنابراین از به عبارتی سالیان ۸۰ , ۷۹ عمل حرفه ای را در تئاتر آغاز کردم .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

گفتید استادها تان می گفتند نویسنده گردید , خوبتر است ,چه هدف یا این که چه اتفاقی سبب شد که بازیگری را ترجیح دهید؟ 
هنوزم معتقدم نوشتن خیلی متعالی است و کار درین بخش قسمتی از آرزوهایم مانده , البته به مرور زمان بدین نتیجه رسیدم که جنس بضاعت ام در مسئله خلاقیت هنری به شغل های گروهی عمده میخورد در حالی که نوشتن با اعتنا به ماهیت ش تنها طلبی بیشتری نیازدارااست

این یک قسمت ماجرا ست , البته بیشتر میخواهیم به آن جرقه نخستین برسیم ; آن جرقه ای که هنگامی زده شد ,خانم دولتشاهی با خودش اظهار کرد اینجانب بایستی هنرپیشه شوم . 

خب اینجانب از دوران بچگی تماشاگر حرفه ای تئاتر بودم ,یادم میباشد که هنگامی هشت سالم بود با پدرم برای دیدن یک نمایش زنده به تالار چهارسو رفتیم . زمانی گوشه و کنار بدون نور شد , درست قبلی از اینکه نمایش زنده شروع شود , تپش قلب شدیدی گرفتم , نمی دانم چه طور میشود آن احساس را تعریف کرد , البته انگار حس میکردم به‌اینگوشه و کنار وابستگی دارم .
هنوز هم که هنوز است , اینجانب از آن گونه تماشاگران هستم که دیدن یک بازی زنده یا این که فیلم عالی به شدت هیجان زده ام می نماید ; به عنوان مثال در بچگی همه تئاترهای کانون رویش فکری در بوستان لاله را دوبار دوبار می دیدم یا این که خاطرم است ۱۱ , ۱۲ سالم بود که پدرم فیلم «چریکها تارا» یا این که «مرگ یزدگرد» به کارگردانی آقای بیضایی را باکفایت فراوان نازل پیدا کرده بود , زمانی آن فیلم ها را دیدم , به قدری به هیجان آمدم که با خودم می گفتم آخرش من هنرپیشه میشوم . ( میخندد )

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

آن تئاتری را که هشت سالگی رفتید , به خاطر دارید؟ 

خیلی دنبال کردم که ببینم چه بود , اتفاقا به آقای پسیانی گفتم که آقای خسروی یک اجرا از باغ آلبالو ی آنتوان چ خوف در آن سال ها روی صحنه برده که اندیشه می‌کنم آن را دیده ام .آقای پسیانی خاطرنشان کرد این نمایش زنده اجرا شده اما آن سالها در تالار چهارسو اجرا نشده , فعلا که مقداری نشانی هایم نادرست است . تمامش یادم رفت , با این وجود نام تک تک اعضای خانواده ام را گفتم ; چراکه صرفا دعوا تشویق کردن های شان فقدان ,آن ها بزرگ ترین منتقدان اینجانب هم میباشند .

کدام تجربه تان در تئاتر بود که از آن به آنگاه در خودتان شمردید که نه حقیقتاً کاری که دارم انجام می دهم بازی گریست؟ 

شرایط فعلی که تامل میکنم حقیقتش همگی شغل های صحنه ای ام را دوست دارم . هر شب اجرای بازی زنده با اعتنا به رو در رویی بی واسطه با تماشاگر تجربه تازه و متفاوتی است اما کاری که خیلی دلم برایش تنگ میشود و بارها به کارگر دانش گفته ام که دوست دارم میشد اگرچه سال یک توشه مجدد آن را بازی کنم «تجربه های اخیر» به کارگردانی محمدرضا کوهستانی است .
فضای کار به نحوی بود که هر بار به آن تاءمل میکنم , حس متفاوتی در مورد آن دارم , نظیر فیلم های است که اگرچه وقت یکبار مجدد آن‌ها‌را می بینی و حس میکنی چیز جدیدی در آنان کشف کرده ای . از این لحاظ «تجربه های اخیر» خیلی برایم عزیز است اما خوشحالم که کارنامه کاری ام در نمایش زنده به نحوی است که میتوانم تمام قد پشت تمامی کارهایی که انجام داده ام بایستم .

اولی باری را که جلوی دوربین قرار گرفتید , به خاطر دارید؟ 

دقیقا . پلانی بود که اینجانب و خانم هدیه تهرانی در «فرزند صبح» مقابل نیز بودیم . نخستین دفعه بود که دوربین ۳۵ میلی متر می دیدم , بوق ش را که شنیدم , این قدر ترسیدم که با خودم گفتم : «خب دیگه شرایط فعلی خوب تر است برگردم خانه» فشار متعددی تحمل کردم ; زیرا برای اولین دفعه با دنیایی از بازیگری آشنا شدم که ادبیات خاص خودش را داشت و با آنچه تا آن زمان تجربه کرده بودم , گوناگون بود . یادم است که چقدر خانم تهرانی در آن کار پارت نر خیر و خوبی برای اینجانب بود و چقدر صادقانه و مهربانانه هر کمکی که از دستش بر می آمد , دریغ نمیکرد . حضور وی در اولین تجربه سینمایی ام آرامش خیلی متعددی به اینجانب اعطا کرد .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

آن ترسی که در اوّلین تجربه جلوی دوربین داشتید از کدام فیلم به پس از بین رفت؟ 

هرگز از بین نرفت . اینجانب هنوزم هر فیلمنامه ای که میخوانم و برای حضور در آن قرارداد می بندم , آن استرس را باخود دارم , فقط با این تفاوت که حال حاضر این استرس با آگاهی و علم همراه شدهاست که در اختیار گرفتن کردنش را برایم بی آلایش تر کرده . شما حساب کنید اینجانب هنوز نیز برای دیدن تئاتر , به عبارتی هیجان کودکی را دارم . بازی کردن که جای خودش را دارا است .

از آن انتخاب شدن هایی که غافلگیر تان کرد و خیلی دوستش داشتید , یکی را توصیف فرماید .

خب خیلی از انتخاب ها غافلگیرم کرد . چه بسا خیلی از آن‌هاکه در نهایت به عارضه ها گوناگون قابلیت همیاری پیدا نکردیم . اما از آن ها که به طور کامل یادم میباشد , انتخاب برای بازی در فیلم «آسمان زرد رنگ کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی بود و تاءمل می‌کنم آقای مالکان نیز من‌را برای بازی در آن نقش پیشنهاد کردند . خب اینجانب خیلی دوست داشتم با آقای توکلی همکاری داشته باشم , خیلی بسیار .دیدن فیلم های آقای توکلی مدام از عشق مندی های اینجانب بوده و است . به همین خاطر زمانی برای این فیلم به اینجانب زنگ زدند , خیلی خرسند شدم , مدتی نیز بود که از سینما به دور بودم , هیجان اینجانب از حضور درین فعالیت خیلی دوچندان بود ; آن قدر دوچندان که فورا آن گاه تماس ,زنگ زدم به ترانه علی دوستی و با ذوق و سلیقه و شوق واشتیاقهیجانم را با وی تقسیم کردم .

مساله مالی چقدر در تعیین های شما اثرگذار است؟ به عنوان مثال در شرایطی که پیشنهادی شود که از نگاه کیفیت ممکن است خیلی حیث خانم دولتشاهی را جلب نکند اما به حیث مالی به طور کامل مقرون به صرفه باشد , قبول می کنید؟ 

راستش اینجانب تا روز جاری کاری نکرده ام که پول خیلی تعجب آور و غریب بابت ش بگیرم ( میخندد ) و از طرفی نیز به عالی زندگی کردن یقین دارم . اما مدام تلاش کرده ام استانداردهای را که برای فعالیت کردن در لحاظ گرفته ام ,رعایت کنم زیرا کاری که دوست نداشته باشم به شدت از نظر روحی به اینجانب فشار وارد می نماید و دوست ندارم به خاطر پول این فشار را تحمل کنم .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

بالعکس این چطور؟ یعنی برای مثال پول خیلی خوبی به شما ندهند , اما بدانید نتیجه فعالیت برای تان عالی خواهد بود . 

تابحال خیلی انتخاب های این مدلی داشته ام ; تعیین هایی که درحال حاضر و هوای رفاقتی تری داشته اند یا این که وضعیت پروژه به نحوی بوده که از نگاه مالی چندان نمی توانسته تامین کننده سقف معمول دستمزد م باشد اما با این وجود زیرا فعالیت را دوست داشتم , حاضر شدم در خصوص مسائل مالی سختگیری نکنم . اگر چه کی بدش میآید که هم کار نیک بکند و نیز حقوق خوبی بگیرد . ولی منظورم رقم های نجومی می باشد . به عبارتی حد استاندارد را نیز بدهند ما راضی هستیم ( میخندد ) . راستش دوست ندارم از فیلمنامه ای خوشم بیاید , اما بگویند پول ندارم , مدام امیدوارم پول به آن پروژه هایی رسد که با ذوق و سلیقه اینجانب جور است , البته تا به حالا خیلی این جوری نبوده .

از آن مدل بازیگران ی میباشید که اعتبار کارنامه کارتان بیشتر به کارهایی بر می گردد که نقش تکمیل کننده بوده اید . چه بسا اولی سیمرغ تان را نیز برای یک نقش کامل کننده گرفتید. بدین اعتقاد باور دارید که در اصل در سینما چه در کشور ایران و چه در دنیا بازیگرهایی که برای نقش های مهم تشکیل شده گردیده اند و بازیگرانی هم میباشند که خوراک شان درخشیدن در نقش های تکمیل کننده است .

اینجانب معتقدم میزان نقش نمی تواند هنرپیشه عالی را محدود نماید . اما خب کارنامه کاری اینجانب به گفته شماپر‌از نقش های کامل کننده است , پس به این ترتیبتا‌هنگامیکه تعداد نقش های اساسی ام به میزان نقش های مکملی که بازی کرده ام , نشود نمی توانم درباره ی حرفی که می زنید , قضاوت صدق کنم ; به عنوان مثال فیلم «ماراتن زمین» به کارگردانی کمال تبریزی که چهار سال پیش آن را بازی کردم , هنوز چشم نشده و اوّلین فیلمی که تحت عنوان نقش اساسی چشم شدم «مستانه» بود و امیدوارم فیلم «نیم چهره ها» به کارگردانی آقای ایرج کریمی که جدیداً در آن بازی کردم نیز به نیکی چشم شود و نظرها را درباره ی آن بشنوم .
به تدریج زمانی مقدار نقش های حیاتی ام به میزان نقش های مکمل م شود , میتوانم این قضاوت را داشته باشم که در کدام قضیه برنده ترم , اما طبق به عبارتی حرفی که زدمدر‌صورتی‌که بازیگری کارش را بلد باشد از پس هر مقدار نقشی بر میاید .

از خیلی ها شنیدم پشت دوربین از آن گونه بازیگرانی می باشید که شوخ و پرانرژی اند . با اعتنا به این که درمورد در زندگی روزانه هر آدمی مشکلات و منحنی های خاصی موجود است ,هنگامی که قرار است جلوی دوربین یا این که روی صحنه بروید, چقدر کلیه مشکلات را پشت در لوکیشن میگذارید و سپس وارد کارتان می شوید؟ به هیچ وجه به‌این روش یقین دارید؟ 

خیلی خوشحالم که پشت سرم صحبت های خیر و خوبی زده میشود . به لحاظ کلیه سرمایه یک هنرپیشه , دردها و لحظات شیرینی است که تجربه کرده , درصورتیکه قرار باشد راز فیلمی سکانس را بازی کنم و از تجربیات فردی و زندگی ام وام نگیرم, خیلی تنگدست . هیچ زمان ارتباط زندگی خودم را با زندگی نقش قاطی نمیکنم . بدین ترتیب هیچ گاه چیزی از خودم را پشت در نمی گذارم .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

به نظرتان عصر یخبندان به عبارتی فیلمی بود که حق تان بود برایش سیمرغ بگیرید؟ یا این که خوب تر بگوییم خودتان چنین رمانتیک برای سی مرغی که گرفتید , دارید؟ 

حقیقتاً نمی توانم بیان کنم حق اینجانب بود سیمرغ بگیرم یا این که عزیزان دیگرم که نامزدها شده بودند , البته میتوانم با اطمینان بیان کنم که برای این فیلم خیلی زحمت کشیدم . تک تک عوامل از بازیگران و کارگردان انرژی فراوان خیر به اینجانب دادند و کمک های متعددی برای بهتر شدن نقش کردند .نقشی که در «عصر یخبندان» بازی کردم ریسک زیاد بزرگی برای اینجانب بود , زیرا با یک اشتباه کوچک نقش می توانست تبدیل به یک تیپ کلیشه ای شود , ولی خوشبختانه تمامی چیز دست به دست نیز بخشید تا این عملکرد گروهی ثمر بخش باشد .

با دقت به این که نقش های امسال تان در عصر یخبندان و شکاف پر از اکت های حسی بیرونی و لحظات پرتنش بسیار بود , احتمال دارد جذاب باشد برایمان بگویید دشوار ترین لحظاتی که درین دو فیلم تجربه کردید , کجا بود؟

 خب شکاف حقیقتاً یک پیچ اصلی در بازیگری ام بود و سکانس آخری فیلم حقیقتاً تمام بعد ها زندگی ام را زیرا شعاع قرار بخشید . شخصا برایم تجربه زیاد عجیبی بود . البته در امر نقش م در عصر یخبندان این نکته جذاب است که هنگامی اولین دفعه فیلمنامه را خواندم , خودم این شخصیت را پیدا نمی کردم و خیلی دوستش نداشتم , خب مطمئن بودم با این ذهنیت و نگاه نمی توانم نقش را صحیح بازی کنم , زیرا اینجانب حتما می بایست نقشی را که بازی می‌کنم , دوست داشته باشم و بغلش کنم .

چی شد که توانستید نقش را بغل کنید؟ 

دلم برایش سوخت و دیدم عسل برای بقایش چه ماسک های مختلفی زده و چقدر از واقعیتی که دار است فرار گریز کرده .اما در پیداکردن خیلی از جزییات های این شخصیت , آقای کیانی به اینجانب کمک کردند .

و بالاخره سوال پایان , سال ۹۳ به پایان رسید و وارد سال ۹۴ می شویم . خانم دولتشاهی سال ۹۳ را برای خودش چه‌طورتعریف می نماید و دوست دارا است سال ۹۴ به چه شکل برایش تعریف شود؟ 

سال ۹۳ در عین اکنون که سال هیاهو برایم بود در تنهایی لذت منتخب نیز گذشت . خیر صرفا تحت عنوان یک هنرپیشه ,بلکه در خیلی جهات پرورش خیر و خوبی داشتم , سال ۹۳اندوه شیرینی برایم داشت و یک رهایی جالبی برایم بود . برای سال ۹۴ و همگی سال هایی که میآیند نیز امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد نیز از سمت اینجانب نسبت به اطرافیانم و نیز از سوی آن ها نسبت به اینجانب .
دوست دارم اکنون مردمان کشورم خوب باشد , آرزوهای خیلی خیر و خوبی برایشان دارم , خصوصا در دورانی که حس میکنم پاره ای بیش تراز حد ارگانیک دل مردگی و اندوه درآنها موجود است , خیلی دوست دارم خیابان های مرز بوم مدام پر‌از مردمان تندرست و سرحال و خندان باشد .

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

خط قرمزی به نام حریم سری که نباید چه بسا نزدیک آن شد 

یکی هنگامی هنرپیشه یا این که هر فرد دیگری داده ها جزو زندگی محرمانه اش را در رای زنی ها یا این که رابطه ها اجتماعی اش به صورت همگانی در دست مخاطبان قرارمیدهد . اینجانب نیز {متاسفانه} در مقطعی این عمل را کردم .
خب پس از این که این اطلاعات را دارید , مخاطب پیگیر آن بخش زندگی سری شما میشود , این مسائل را به طور کامل شعور میکنم , اما گهگاه مسائلی پیش میاید و طی آن سوالاتی از شما میگردد که با تمام احترامی که برای پرسش کننده اش قائل میشود البته پاسخ دادن به آن سوالهای سبب میگردد پای اشخاص ذینفع دیگری غیر از خویش فرد نیز بهفی مابین بیاد از اینجا به سپس روایت ابدا زیبا نیست .
یادمان باشد که گهگاه فضولی های ته ذهن ما زخم یک نفر است که ما همیشه در هم اکنون کندن آن هستیم . خیلی خوبتر است قبلی از پرداختن به هر موضوعی بدین نکته تامل کنیم . حقیقتاً مقابل این حجم از فضولی ها ایستادن , عمل دوچندان مشقت است . با این وجود اینجانب از مردما نمیخواهم خیر صرفا در این باره , بلکه در بخش اعظمی از موضوعات روزانه زندگیشان این جمله را فراموش نکنند که چیزی را که برای خودشان دوست ندارند برای سایر افراد نیز دوست نداشته باشند .

علت کم کاری در تلویزیون 

اینجانب خیر صرفا به تلویزیون کاری ندارم , بلکه تاثیرگذاری و اهمیت آن را به خوبی فهم می‌کنم . خیلی ها میگویند حال حاضر مردمان پای کانال های ماهواره ای می نشینند یا این که میدوم های دیگری را برای مشغول شدن تعیین می نمایند اما در صورتی بخواهیم فراگیر بدین مسائل نگاه کنیم ,میبینیم که اتفاقا هنوز نیز خیلی از اهل ایران ها کماکان انتخاب اول شان تلویزیون خودمان است .

درین موقعیت , بشر نباید حضور در چنین میدویم را از دست بدهد ; به دلیل آنکه زمانی میبینم هنوز نیز مردمان من‌رامتشخص سرهنگ ناهید در مسافرانمیشناسند یا این که نابرده رنج را به یاد دارا هستند , متوجه توان و نفوذ این مدیوم دوربین مردمان می شودم البته خب طبق کلام های قبل مان شرط با اهمیت حضورم در هر کاری کیفیت است , به این ترتیب در صورتی فعالیت با کیفیتی نیز در تلویزیون به اینجانب توصیه شود و وضعیت حضور در آن فعالیت را بنظر هنگامی داشته باشم

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

فیلم های سینمایی

  • عرق سرد (۱۳۹۶)
  • ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا (۱۳۹۵)
  • لابی (۱۳۹۵)
  • بارکد (۱۳۹۴)
  • وارونگی (۱۳۹۴)
  • دلم می خواد (۱۳۹۳)
  • شکاف (۱۳۹۳)
  • عصر یخبندان (۱۳۹۳)
  • مرگ ماهی (۱۳۹۳)
  • مستانه (۱۳۹۳)
  • نیمرخ‌ها (۱۳۹۳)
  • متروپل (۱۳۹۲)
  • آسمان زرد کم عمق (۱۳۹۱)
  • دونده زمین (۱۳۸۹)
  • طلا و مس (۱۳۸۷)
  • فرزند صبح (۱۳۸۷)
  • وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
  • میم مثل مادر (۱۳۸۵)
  • چهارشنبه سوری (۱۳۸۴)

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

سریال ها

  • کتابفروشی هدهد (مرضیه برومند) (۱۳۸۶)
  • مسافران (رامبد جوان) (۱۳۸۸)
  • نابرده رنج (علیرضا بذرافشان) (۱۳۸۸)
  • توطئه فامیلی (رامبد جوان) (۱۳۸۹)
  • آب پریا (مرضیه برومند) (۱۳۸۹)
  • قلب یخی (فصل سوم) (سامان مقدم) (۱۳۹۱)شبکه خانگی

تئاترها

  • نیمروز خواب‌آلود (آیت نجفی) (۱۳۸۰)
  • مرغ دریایی (آیت نجفی) (۱۳۸۰)
  • قوی‌تر (سحر دولتشاهی و آیت نجفی) (۱۳۸۱)
  • دوشیزه ژولی (آیت نجفی) (۱۳۸۱)
  • زائر (حمید امجد) (۱۳۸۲)
  • خبرهایی از تهران ۲ (آیت نجفی) (۱۳۸۳)
  • کلاغ و دوچرخه (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۳)
  • بی شیر و شکر (حمید امجد و سید مهرداد ضیایی) (۱۳۸۳)
  • هی مرد گنده گریه نکن (جلال تهرانی) (۱۳۸۳)
  • تجربه‌های اخیر (امیررضا کوهستانی) (۱۳۸۳)
  • تلخ مثل عسل (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۳)
  • سیفون (آروند دشت‌آرای) (۱۳۸۴)
  • بازگشت به خان نخست (آروند دشت‌آرای) (۱۳۸۴)
  • تیغ و ماه (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۵)
  • زخمه بر رمل (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۵)
  • آناتو تیغ (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۶)
  • یک سمفونی ناکوک (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۶)
  • کشتی شیطان (آتیلا پسیانی) (۱۳۸۸)
  • زنی از گذشته (محمد عاقبتی) (۱۳۹۰)
  • پاورقی (احمد کچه‌چیان) (۱۳۹۰)
  • دراکولا (ستاره پسیانی) (۱۳۹۰)
  • جاده طولانی مارپیچ (رضا گوران) (۱۳۹۱)
  • ترن (نیما دهقان) (۱۳۹۱)
  • تن‌تن و راز قصر مونداس (آروند دشت‌آرای) (۱۳۹۱)
  • خانه سربی (علی نرگس‌نژاد) (۱۳۹۲)
  • ترانه‌های قدیمی (محمد رحمانیان) (۱۳۹۲)
  • از بیت‌المقدس تا اریحا (بیتا الهیان) (۱۳۹۲)
  • خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی) (۱۳۹۳)
  • دور همی زنان شکسپیر (بهاره رهنما) (۱۳۹۳)
  • پرفورمنس خارش (امیر کنجانی) (۱۳۹۴)
  • مرگ هوتن (یوسف باپیری) (۱۳۹۵)

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی

عکس های جدید سحر دولتشاهی همراه با بیوگرافی